Dokorekcia

Napriek tomu, že operácie vykonávajú špičkoví lekári za pomoci najmodernejších medicínskych prístrojov a technológií, reakcie organizmu na liečbu bývajú často nepredvídateľné. Každý človek je iný, preto ani pooperačná liečba a vývoj neprebieha u všetkých rovnako.

V cene operácie je okrem dvoch pooperačných kontrol do jedného roka od absolvovania zákroku aj poskytnutie liekov pre obdobie po operácií a dokorekcia na vybrané lekárske zákroky. Výsledok korekcie je permanentný a ďalšie zmeny dioptrickej sily oka sú výnimočné, alebo následkom vekom podmienených či chorobných zmien v iných štruktúrach oka (napr. v šošovke). Ak takáto situácia kedykoľvek nastane, nález posúdime a pokiaľ je bezpečným a spoľahlivým riešením ďalšia laserová korekcia, naši pacienti ju majú zadarmo.

V niektorých prípadoch sa však môže stať, že napriek bezchybnému prevedeniu operácie je jej účinok len dočasný. Výsledok operácie tak napriek bezproblémového priebehu nie je stabilný a na dosiahnutie požadovaného stavu je potrebný ďalší operačný zásah.

Dokorekcia refrakčnej chyby sa vykoná, iba ak bude medicínsky prípustná a možná. Dokorekcia sa nevzťahuje na zmeny zrakovej ostrosti spôsobenej vekom, úrazom alebo iným celkovým ochorením pacienta.