SME OTVORENÍ. Fungujeme v bežnom režime

Od Redakcia - 10.03.2020

Opatrenia súvisiace s koronavírusom

V očnej klinike iClinic boli už od jej samotného vzniku, vzhľadom na zdravotnícky charakter nášho zariadenia, zavedené prísne hygienické normy a tiež pravidlá na dezinfekciu všetkých našich priestorov. Vzhľadom na výskyt nového koronavírusu sme vo všetkých prevádzkach očných kliník iClinic prijali ďalšie preventívne opatrenia na zaistenie najvyššej možnej úrovne bezpečnosti a ochrany zdravia našich pacientov a personálu, vďaka ktorým fungujeme v bežnom režime bez akéhokoľvek obmedzenia:

• personál kliník bol preškolený v nadväznosti na nové preventívne opatrenia pred vírusom;
  • všetci zamestnanci našich prevádzok povinne používajú ochranné pomôcky;
  • pacientov objednávame na konkrétny čas, aby sme tak v maximálnej možnej miere eliminovali stretávanie sa pacientov v priestoroch čakární;
  • na všetkých klinikách dennodenne používame germicídne žiariče, ktoré slúžia na veľmi účinnú dezinfekciu použitím ultrafialového žiarenia. Tieto zariadenia účinne likvidujú choroboplodné zárodky, tzn. aj vírusy, vrátane nového koronavírusu a to aj tam, kde sa bežné dezinfekčné prostriedky neaplikovali, resp. na miesta so zhoršenou dostupnosťou. Touto sterilizáciou prechádzajú všetky operačné sály, priestory ambulancií, vyšetrovní a čakární;
  • zvýšili sme frekvenciu dezinfekcie, najmä priestorov čakární a vyšetrovní v ordinačných hodinách;
  • všetkých zamestnancov, ktorí pociťujú akýkoľvek náznak choroby alebo nevoľnosti, sme vyzvali, aby zostali doma pretože ich zdravie a bezpečnosť našich pacientov je pre nás prvoradá.

Aby sa nám takto vytvorené bezpečné prostredie darilo udržiavať, prosíme všetkých pacientov o dôsledné dodržiavanie:

• časté a správne umývanie rúk je základným krokom na zastavenie šírenia vírusu;
  • v záujme prevencie a ochrany zdravia, žiadame pacientov, aby vstupovali do priestorov našich prevádzok s ochranou tváre v podobe rúška, šatky alebo šálu;
  • pacientom odporúčame dodržiavať bezpečný odstup v priestoroch čakární;
  • pri platbe by sme ocenili, ak by pacienti uprednostnili platbu platobnou kartou pred platbou v hotovosti.

Všetky tieto opatrenia robíme pre vás a pre našich zamestnancov. Dôsledne monitorujeme aktuálnu situáciu a ubezpečujeme vás, že pri akýchkoľvek zmenách v situácii, budeme promptne reagovať zavedením nových opatrení, resp. pracovných postupov.

2. Držiteľ ocenenia Najdôveryhodnejšia značka 2020 (kategória Očné kliniky)